דרעי מתייחס לחקירה נגדו: "ימים לא קלים עוברים עליי"

    התרגשתי לפגוש את בני ובנות הנגב, לראות את הברק בעינים וגאוות היחידה כשהם מדברים על הנגב
    איתי גדסי 1 Comment on דרעי מתייחס לחקירה נגדו: "ימים לא קלים עוברים עליי"

    יו"ר ש"ס השתתף בועידת הנגב בירוחם, טהתייחס לחקירה המתנהלת נגדו • היום פורסם כי מקורב מאוד ליו"ר ש"ס נחקר באזהרה במשטרה, ועל פי דיווחים שונים, דרעי עצמו צפוי להיחקר בימים הקרובים

    צילום: יעקב כהן
    התרגשתי לפגוש את בני ובנות הנגב, לראות את הברק בעינים וגאוות היחידה כשהם מדברים על הנגב
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס אריה דרעי נשא הערב דברים בועידת הנגב המתקיימת בימים אלו בירוחם, והתייחס בין היתר לחקירה המתנהלת נגדו. "ימים לא קלים עוברים עליי", אמר שעות לאחר שהתפרסם כי מקורב מאוד אליו נחקר באזהרה במשטרה, "אבל היום הייתה לי קורת רוח גדולה וזכות לקיים את ועידת הנגב ה-7 בירוחם".

    דרעי בחר להתמקד בנושא לשמו הוזמן: "התרגשתי לפגוש את בני ובנות הנגב, לראות את הברק בעינים וגאוות היחידה כשהם מדברים על הנגב. שמחתי לשמוע על האתגרים, על העשייה החברתית, היזמות העיסקית והתקוות לעתיד – אין ספק שצומחת בנגב מנהיגות צעירה ומרשימה: יהודים וערבים, חילונים, דתיים וחרדים".

    "מרחבי הנגב הפכו למנוע צמיחה חברתי וכלכלי עבור מדינת ישראל כולה. השקעות ממשלתיות רבות ופרויקטים מחוללי שינוי. אנחנו במשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל מחוייבים לתושבי הנגב, קשובים לצרכים, האתגרים והתנאים העומדים לרשותנו – שילוב הזרועות בין הממשלה, הרשויות בנגב היזמים העסקיים והארגונים החברתיים הוא שיביא להגשמת החזון לפיתוח הנגב, לחלוקת משאבי הטבע לכלל תושבי הנגב ולהפיכת הנגב לאבן שואבת לכולם".

    במהלך הועידה בהשתתפות הנשיא ראובן ריבלין וראש הממשלה בנימין נתניהו, התקיימו מושבים בהם השתתפו נציגי ממשלה ורשויות, ראשי עמותות ויזמים עיסקיים בנגב ודנו בנושאי אחריות, מנהיגות חברתית ויזמות עיסקית.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לר אריה היקר אם לא היה כלום והכל עלילה בעז"ה תצא נקי וחזק יותר. אבל אם באמת יש משהו והוא ביודעין סיבך עצמו שוב [מה שלא מסתבר בכלל] אז נבקש ממך בתור מצביע ש"ס בעבר ובעתיד לפרש ולהביא משהו אחר